Geen producten (0)

Suggesties

Suggesties om onze dienstverlening te verbeteren zijn van harte welkom en worden serieus genomen. Zou u uw suggestie aan ons bekend willen maken via ons e-mailadres info@mankung.nl? Alvast hartelijk dank!

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via info@mankung.nl aan ons bekend te maken. Wij zullen de klacht bekijken en deze proberen op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u de gang van zaken niet op prijs stellen, dan kunt u altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).