Klanten geven ons gemiddeld een 9.3    ✔ Wereldwijde* levering   ✔ Diverse betalingsmogelijkheden

FAQ

  • Welke kruisboog/boog is geschikt voor mij?
    Als u twijfelt over welke boog of kruisboog u moet kiezen, bekijk dan eens onze productzoeker.
    U kunt ook contact met ons opnemen via e-mail voor advies. We helpen u graag!
  • Ik heb onderdeel X nodig voor mijn (kruis)boog
    Als u op zoek bent naar specifieke onderdelen voor uw (kruis)boog, kunt u bij de productpagina van uw (kruis)boog ook een link vinden naar de passende onderdelen/accessories. Hier vindt u onder andere kabelsets, pezen, latten, nokkensets en meer. Als u niet kunt vinden wat u zoekt, neem gerust contact op. Wij help u graag.
  • Hoe kan ik betalen?
    Wij accepteren PayPal, debit/credit cards, direct bank transfer, Ideal, Klarna, Bancontact, MobilePay, Multibanco, BLIK, EPS en Przelewy24. De betalingsmethodes die voor u beschikbaar zijn, hangen af van uw locatie.
  • Ik heb een probleem met mijn bestelling.
    Wij helpen u graag. Neem contact met ons op en wij zullen ons best doen om uw probleem op te lossen.
  • Moet ik BTW en douanekosten betalen?
    Als u binnen de EU bestelt, hoeft u geen douanekosten te betalen. Als u een BTW nummer heeft, hoeft u geen BTW te betalen, tenzij u ook in Nederland bent gevestigd. Voor verdere details, bekijk onze pagina over douanekosten en BTW.
  • Wanneer heb ik mijn bestelling?
    De levertijd hangt af van wanneer u heeft besteld, en waar uw bestelling heen gaat. Wij streven ernaar om bestellingen die voor 13:00 gedaan zijn (op werkdagen) dezelfde dag mee te geven aan de bezorgdienst. Voor meer vragen over levertijden en leveringskosten, bekijk onze pagina over Levering
  • Ik heb het verkeerde verzendadres ingevuld.
    Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Als uw bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij uw adres nog aanpassen. Wanneer het verstuurd is, moeten wij contact opnemen met de bezorgdienst om te zien of uw adres nog aangepast kan worden.
  • Mijn bestelling is nog niet aangekomen!
    Bekijk de track & trace van uw bestelling voor updates. Als uw bestelling al een week later is dan verwacht, neem contact met ons op
  • Ik wil graag een dealer van jullie producten worden.
    Voor dealers hebben wij een B2B website. Wij verzoeken u om daar te registeren.
  • Ik wil dat jullie mijn account/mijn persoonlijke gegevens verwijderen.
    Geen probleem. Neem contact met ons op, en wij regelen het. Voor meer informatie, bekijk onze privacy policy
  • Ik maak mij zorgen over mijn privacy.
    In onze privacy policy geven wij aan hoe wij met uw gegevens omgaan. Indien u nog vragen heeft, neem gerust contact op.

Als u geen antwoord heeft gevonden op uw vraag, contacteer ons gerust. Wij helpen u graag.